Իրանի և Միացյալ Նահանգների միջև բանակցությունների հինգերորդ փուլի ավարտից հետո Իրանի գլխավոր բանակցող, արտգործնախարար Աբբա Արաղչին հայտարարել է, որ «դա բանակցությունների ամենապրոֆեսիոնալ փուլերից մեկն էր»։ «Մենք անսասան ենք մեր դիրքորոշումներում։ Ամերիկյան կողմն այժմ հստակ պատկերացում ունի Իրանի դիրքորոշման վերաբերյալ»,- շեշտել է նա։               
 

Ամանորին «պատվով սեղան» գցելու գինը 150-200 հազար դրամ է

Ամանորին «պատվով սեղան» գցելու գինը 150-200 հազար դրամ է
11.12.2013 | 14:56

Այսօր «Իրազեկ և պաշտպանված սպառող» ՀԿ-ի նախագահ ԲԱԲԿԵՆ ՊԻՊՈՅԱՆԸ լրագրողների հետ հանդիպմանը խոսեց Ամանորին սպասվող թանկացումներից, և ներկայացրեց ամանորյա տոնական սեղանի հաշվարկը: Ըստ Պիպոյանի հաշվարկի, ամանորյա «ծախսերի տակից» պատվով դուրս գալու համար յուրաքանչյուր հայ ընտանիք առնվազն պետք է 150-200 հազար դրամի առևտուր անի: Դա միայն 30 հյուր ընդունելու համար: «Սա պատվով սեղան ունենալու գինն է, և մենք վերցրել ենք ապրանքների միջին գները: Իհարկե, եթե մարդը որոշի ձկնկիթ դնել սեղանին, ձկնեղենի տեսականի, ապա այդ գումարը չի հերիքի, բայց կարելի է նաև 2 մլն դրամից ավելի ծախս անել»,- նկատեց նա` հավելելով, որ ինքը ծախսելու է 220 հազար դրամ, քանի որ սիրում է էկզոտիկ խմիչքներ գնել։

Ինչ վերաբերում է Ամանորից առաջ մթերքի թանկացմանը, բանախոսը վստահեցրեց, որ թանկացումներ չեն լինի` բացառությամբ միրգ-բանջարեղենի։ «Ամանորից առաջ միսը չի թանկացել ու չի թանկանա, ընդեղենի գները կայուն են և չեն փոփոխվի: Թանկացում է սպասվում միրգ-բանջարեղենի շուկայում: Ալկոհոլային խմիչքները, հակառակը, զեղչային գներ կունենան»,- ասաց նա` նշելով, որ թանկացում կլինի հատկապես փաթեթավորված նվերների տեսքով ապրանքների, քաղցրավենիքի մեջ: Մի կողմից էլ բանախոսը նկատեց, որ եթե Ամանորին մսամթերքը չթանկանա, չպետք է շատ ուրախանալ, որովհետև «եթե այսօր դա դրական է, ապա հետագայում հնարավոր է բացասական երևույթների հանգեցնի»: Բ. Պիպոյանի մեկնաբանմամբ, գյուղացին մորթում է կենդանիներին, որովհետև այլևս չի կարողանում պահել, և այս տեմպով շարունակելու դեպքում առաջանալու է դեֆիցիտ, ինչն էլ հետագայում բերելու է գնաճի: Անդրադառնալով հագուստի շուկային, բանախոսն ասաց, որ եթե մեծահասակների հագուստների գներում թանկացումներ չեն նկատվում, ապա մանկական հագուստների ակցիաները խաբկանքի էֆեկտ են կրում: Նրա խոսքով, խաբկանք է նաև տեխնիկայի խանութներում հայտարարված ամանորյա որոշ ակցիաները, որոնք շատ դեպքերում իրականությանը չեն համապատասխանում: Վերջինս խորհուրդ տվեց չգնել «կեղծ էֆեկտ» առաջացնող փաթեթավորված նվերները, որովհետև դրանց մեջ հիմնականում էժան խաղալիք կամ քաղցրավենիք է լինում, այլ անձամբ գնել և փաթեթավորել: Իսկ ընդհանրապես, խաբեության զոհ չդառնալու համար, նա խորհուրդ տվեց շուկան ուսումնասիրել և նոր գնումներ կատարել:


Հասմիկ ՄՈՎՍԻՍՅԱՆ

Դիտվել է՝ 1383

Հեղինակի նյութեր

Մեկնաբանություններ